I månens sken,


1, Mitt första försök till att fota månen, visste inte alls vilka inställningar som kunde använda. // 2, Började söka runt på google för att förstå vilka inställningar man kunde utgå från. // 3, Testade mig fram tills att jag vart nöjd med resultatet.  (Bilderna är helt oredigerade.)

Efter ett x-antal försök så blev jag äntligen nöjd. Det var riktigt kul att fota månen, speciellt med tanke på att jag faktiskt blev nöjd med bilderna och att jag aldrig har lyckats fånga bra bilder på månen tidigare. iallafall inte efter att det har börjat skymma. :)

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Super fina! :-)

Svar: Ååh tack! :D
Emma Olsson

2014-06-13 @ 00:09:21 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!