Midsommarnatt,

Midsommar,
 Efter att jag hade vaknat i fredags så kände jag att torsdagens mående fortfarande satt i. Jag mådde inte alls bra, ångesten var ett faktum.
  Tiden gick och jag började göra mig iordning trots mitt dåliga mående, ..Skrev till Sandra och berättade hur det låg till, hon stöttade och taggade mig inför kvällen så det kändes mycket bättre redan då.
 
 Under eftermiddagen åt jag middag med Mattias och svärfamiljen, det var jättemysigt och det var självklart svärmor och Johanna som stod för den underbara maten! ;)
  Efter middagen fixade jag klart det sista med håret och sminket, därefter tog jag och min kärlek det ganska lugnt tills att Pär och Sandra kom och hämtade oss. Vi stannade till på Statoil där jag köpte med mig cola, jag hade bestämt mig för att inte dricka någon alkohol eftersom att mitt mående inte hade varit det bästa.

  Jag firade min midsommar nykter i Tallåsen med trevligt folk. Kvällen bestod av skratt, dans och tokerier.
Det vart lite kaotiskt emellanåt också men jag hade riktigt kul överlag. Mellan tre-halv fyra på morgonen var vi hemma igen och jag kan säga att jag hade mått mycket bättre än väntat. Trodde att ångesten skulle bli värre men jag omringade mig av bra människor och jag tror att det var det som hjälpte!
Spenderade min midsommar med mitt hjärtat, Sandra, Pär, Josefine, Emil, Carl, Jonatan och Maria. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!