Underbara barn,

Bff's. // Mina små trollbarn.
 Igår åkte jag och Mattias hem till Ramsjö för att hälsa på, Igår spenderade jag och hjärtat kvällen hos Rickard med honom, Camilla, Gurra, Olivia och Emilie. Vi satt hos dom i flera timmar och umgicks, vi hade jättetrevligt! Extra roligt vart det tack vare att jag hann mysa med mina två små trollbarn innan det blev dags för dem att krypa ner i sängen. Gud vad jag älskar dom, underbara barn!

 Idag gjorde jag mig iallafall iordning för att gå och hämta Olivia, mitt lilla busfrö. Olivia och jag kollade på filmen Trassel tillsammans och åt lite daimglass, det var jättemysigt!  Mattias höll oss också sällskap till och från.
  Efter filmen lekte vi lite och Olivia fick sminka mig innan det var dags att skjutsa hem henne igen. Det var så mysigt att få umgås med dom, vi ses bara några gånger per år så man måste ta vara på tiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!