Mitt nyår,

Bilder från mitt nyår. // Bildbomb.
 Nu jävlar är 2014 förbi och 2015 är här. Jag firade in det nya året med goa människor hos Sandra. Jag hade faktiskt jätteroligt, och min nyårskyss fick självklart mitt fina hjärta!
 
 Förutom en jätterolig kväll så fick jag även pröva på att fota raketer, vilket var jätteroligt och jag blev jättenöjd med resultatet! :D ..Har förövrigt ställt om dygnet helt, klockan är  05.06 och jag är fortfarande vaken. 
  
Jag måste verkligen gå och lägga mig nu, jag och Mattias ska upp relativt tidigt imorgon för att gå till svärmor och gratta henne. Mattias goa mamma fyller faktiskt 50 så vi ska fira henne! :D 

Kommentarer
Postat av: Celine

Så härliga bilder!

Svar: Tack! :D
Emma Olsson

2015-01-11 @ 00:01:39 / URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!