Åskat massa så har inte haft tillgång till internet!

Men just nu sitter jag och skriver med folk på msn bara, va meningen att rappe skulle komma å glo film idag men de blev inte så eftersom de e mörkt ute och vi bor i skogen med ett mycket fåtal lampor , är ju knappt så man hittar vägen mellan gångerna då det är ljus;)

Nu jävlar, har haft problem med myror två gånger dessa två dagar.
 
1. Satt i trädgården med mamma, märkte att jag hade en myra på handen så jag slog bort den, helt plötsligt kollar jag ner och jag sitter då på knä, har fulla knäna med små äckliga röda myror.
Jag hoppar upp, slänger av mig byxorna.. står nu utan byxor och skor. Skriker och har gråten i halsen medans mamma och pappa står å as garvar -.-

2. Tänkte vara en snäll dotter och hjälpta till med att lyfta å flytta massa stenar. Kände att nått bet mig på foten, gjorde fan ont så jag tog av mig min sko och kolla, en till röd äckelmyra. Sparka av mig skona.. kasta iväg allt jag höll i och sprang för glatta livet upp på bron där jag satt å skrek ett tag medans hela min familj nu satt och skratta åt mig :(

jag och myror har ingen bra relation..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!