♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Jag heter Emma Olsson, bor i Ramsjö - En by 5-6 mil ifrån Ljusdal.
Jag gick precis ut 9an på skolan som finns här, 35 elever från förskolan till 9an har det varit nu det senaste året;) Riktigt stor skola?
Är du snäll mot mig så är jag snäll mot dig.
Är du dum mot mig så är jag dum tillbaka eller så skiter jag i dig(beroende på hur väl jag känner dig).

Jag har riktigt dålig humor, skrattar åt allt.
Är väldigt glad av mig men är också gaanka lättirriterad.
Jag älskar musik..Love to sing. Rita, knäppa kort, umgås med folk å sitta mä datan är några andra saker jag tkr om.

Jag är väl som vilken annan 16 åring? Har supit och jag har rökt men båda har jag slutat med. Iallafall för stunden;)
- Har du följt min blogg så vet du om att jag har panikångest, för ungefär en månad sedan började jag med tabletter för det. Jag hatar tabletter, äter knappt alvedon och ipren lägre men det gick så långt att jag inte kunde kliva upp ur sängen vissa dagar för så fort jag ställde mig upp så blev jag yr.
Mamma, pappa och jag fick tid hos bup så vi prata med dom och jag fick som sakt tabletter för att klara av detta och komma på fötter igen. Pågrund av dom så har jag slutat dricka eftersom man inte ska blanda tabletter med alkohol. Många gör det endå men jag är inte sån.
Röka har jag också gjort men slutade med det när jag fick panikångest(i mars) men det har hänt att jag rökt nån gång efter men nu har jag faktiskt inte rökt sen 13 maj.
Jobbigt? Ja, men jag klarar det!
 Det är nu först jag börjar må riktigt bra igen, har inte kunnat åka ifrån mitt hus eller mamma och pappa under dessa månader pga att jag behövde tryggheten jag fick med det. Nu därimot börjar jag känna mig trygg för jag vet att dom alltid finns där endå även om dom inte är i samma hus!<3

Det som inte dödar dig gör dig starkare.
Och efter allt som har varit så är jag mkt positivare! jag försöker se så mkt ljus de bara går i allt mörker som finns,
Det är lite snabbt och enkelt om mig, bara att fråga om ni undrar nå annat!

Btw! en sak som en kompis sa igår .."det finns två av dig emma, en som är du nu (barnslig, högljud,och allmänt knäpp) och en som är seriös".

Som ni ser på min header..



!

Kommentarer
Postat av: StinaLinneaOlsson

sv: tack Emma!

du vet vart du har mig oxå!, älskar dig sötnöt!<33

2011-08-09 @ 15:17:24 / URL: http://stiinaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!