♥ Dag 13 – Den här veckan.

Min vecka kortfattat..

Måndag -
Gjorde inget speciellt allt, hade filmkväll

Tisdag - Var allmänt less och sur eftersom mina tabletter inte funkade.

Onsdag - vet inte alls vad jag gjorde xD

Torsdag - Hjälpte till att måla om Jessicas rum och sen kom Malcolm hit en stund:)

Igår - Tvättade, tvättade och plocka fram saker tills jag skulle börja packa.

Idag - Fixa de sista med tvätten och sen har jag sprungit fram och tillbaka å leta saker. Packat de mesta.. Gjort tacos å sen typ suttit och pratat för pappas barndomskompis är här så hela familjen har umgåts med honom^^
Nu tänkte jag vila magen efter tacosen (äter jämt för fortx)) och sen ska jag fortsätta packa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!