♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Nu är det meningen att jag ska skriva om ett ögonblick. jag vet inte riktigt:o
De enda "ögonblicket" som kom upp för mig va i början av förra sommaren. 
Jag var ute och åkte moppe med en kompis och hennes kille. Jag satt bakom henne och vi stannade för hon mötte någon hon kände och skulle fråga om hans bror var hemma.
Jag kollade på människa som stog framför mig, så jääävla snygg!
Jag kommer ihåg att jag påpekade det när vi åkte därifrån och jag fastnade helt, så jäävla fin!

- Slutet av sommaren, jag hade nästan glömt bort detta ansikte men så skrev jag med en kompis som frågade om hon fick ge bort mitt nummer till en person, jag kände igen namnet och sa ja.
Det var den snygga människan som nu är ett av mina ex :)
Underbar människa och fortfarande lika snygg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!