FY FAAN!

..Rubrien säger allt!
Vi skulle ut och gå "okey" .. de va lungt å så när vi börja, plant och gick rakt fram.
Mitt uppe i allt blev de jätte krokiga vägar å inte nog med det så gick de rakt upp -.- Nu sitter jag med skavsår och blåsor o.O THIS IS NOT OK!

Meeen men, man är väl man nog att klara sånt efter mkt klagande;)  JJAG KOM UPP PÅ TOPPEN AV BERGET(det vi skulle) Vi grillde, lekte lekar och sånna saker haha:P
Jag måste erkänna att min klass e fan mysig, jag e nöjd än så länge:D
Ska ringa malcolm nu å se vart han är så kanske man drar ner (A) Hahha är mer på andra våningen här på elevhemmet än min egna xD


Kommentarer
Postat av: Mariam

Fin blogg! :)

2011-08-23 @ 15:34:46 / URL: http://mmeerriiaamsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!