Ska bättra min uppdatering!

JAG BÖRJAR MED ATT SÄGA FÖRLÅT!! Min uppdatering har inte vart bra men fan kan ju inte ladda upp nå bilder heller, har glömt en grej  som jag behöver för att kunna ladda över de bilder jag har på telefon :o

Fan.. jag trodde kl va över 11 så jag tänkte gå å be min "kära" granne (framför mig) att sänka musikhelvetet men faan kl e inte ens 11 -.- aaaah!!
Ahja, jag ska försöka somna för jag måste upp tidigt imorgon för att orka duscha och hinna göra mig klar innan vi börjar. Idag kom vi fan försent så jag,stina å jessica ska gå tillsammans så vi vet att vi hinner! :D

För inte länge sedan alls så satte sig jag, ilina,stina, malcolm å jessica och spelade ett spel.. skit kul faktiskt, man skulle svara på massa konstiga fråger och grejer så nu vet man lite mer om folket;)
Har även umgåts med massa annat folk, elvira(från våran klass).. en jätte söt tjej kom och umgicks med oss, så jävla skön brud! Å sen så har vi kollar film hela gänget och jag har gjort folket som röker sällskap men duktig som man är så har man låtit bli;)



hahah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!