Tupp?!

God morgon alla sköna hönor, kanske finns nå tuppar som läser också men de rimmar inte lika bra ;)
Kl sex imorse vaknade jag av att systers alarm aldrig sluta ringa(hon vaknade aldrig -.-) .. de va en tupp som skrek som SATAN, alltså det lät fruktansvärt verkligen. Tänk en tupp som blir strypt ungefär. De va en snäll förklaring av de heemska ljudet ;oo

Hade fått sms av Rasmus som fråga vad jag gjorde så jag svarade att jag sov, då ringde Thony och sa att jag skulle kliva upp och gå ner till sjön... öööh efter mkt om och men så gav han telefon till Rasmus som skrek att jag skulle ner så jag förklarade lungt och sansat att jag är rädd för vatten så jag sätter mig inte i en båt och det är alldeles för tidigt för att jag ens ska orka kliva upp x)
- så aa jag somnade om men nu är jag vaken!


Bilden hade inget med texten att göra men jag tycker den e fin^^

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-08-06 @ 13:51:06 / URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!