11 nätter före jul!

Nu har jag ställt kl på 8 och ska verkligen sova ut tills dess, blir inte så mkt sova ut anser jag eftersom kl snart e tolv. Jag skulle nog behöva sova 10-20 timmar innan jag känner mig någorlunda okey:o haha

Vart lucia imorse kl 7 (på tv) med Elsa, Stina, Patrik, Tor och Viktor. Jag blev jätte glad att dom klev upp med mig så jag bjöd på julmust och eller mjölk plus pepparkakor:D
Efter blev det att sova ett tag men sen kl halv tio blev det lucia på skolan^^,




BTW, JAG HAR SLAGIT SVANSKOTAN OCH NI SOM VET HUR ONT DET GÖR... AAAH FATTAR NI HUR ONT MIN SVANS HAR? , jag kan fan inte skratta ens </3

Kommentarer
Postat av: elsa

haha, att du inte kan skratta stoppade dej inte idag iallafall! xD

2011-12-14 @ 01:18:18 / URL: http://hejelsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!