FUCK MY TRÖTTHET o.O

Som jag förklarade i förra inlägged så har jag bränt mig så nu tänker jag berätta om min dag:

Imorse när jag vaknade så tog jag på mig ett par shorts å en bh, gick ut.. ångrade att jag tagit på mig bhn men orkade fan inte bry mig att jag hade den ens så jag tänkte inte på att ta av mig den!!!!
- Låg å lästa.. gick in och åt frukost, gick ut .. TOG AV MIG BHN. lästa/lyssna musik/sola  å chilla NICE? ja men så fick jag för mig att gå in å se om jag fått nå färg på ryggen,



AAAAAH DAMP... jag har onnnt å det ser helt jävla fuckat ut o.O lägg märke till hur fint min bh satt o.O
ahja, mamma fick smörja in mig med kylbalsan så jag e rosa/vit fläckig å ser knas ut men de kan jag ta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!