Nu jävlar!

Nu tänker jag börja blogga som vanligt igen, nu är cuppen slut och nästan alla de som årligen kommer hit till denna helg har åkt hem.. Jag längtar redan till nästa år :o haha, Nu har jag bestämt att nästa år när cabaré cuppen kommer så ska jag må bra och allt ska vara som det ska så jag klarar av att vara med på allt!
Bilder från dagen som jag var med tänkte jag slänga upp lite senare^^

Jag blev så glad att jag klarade av att följa med under dagen igår, träffade massa folk jag inte sett på jätte länge verkligen! 
AH... fy faaan va snygga killar de va överallt på cuppen då, brukar alltid vara ett par men i år var det många fan. Omg, så snygg va dem (a)



Mamma drog med syster och syster på bilbingo under kvällen så jag och pappa
satt och pratade jätte mycket om allt mellan himmel och jord, körde en sån kväll igår också.
Älskar den gubben ja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!