Sämst humör och därför tänker jag klaga..

Äldre människor ska inte klaga på att vi som är unga är oförskämda å skit.. Om någon räcker fram handen och säger sitt namn för att vara trevlig och hälsa så kan man ju låtsas som om man vore trevlig iallafall och säga sitt namn ? o.O

- Det är inte ofta det händer något här (i Ramsjö) ,Och på senaste tiden har jag inte kunnat vart mä om det väl hänt något kul.
På påsken mådde jag så pass bra att jag var med ut och umgicks med folk. Nu när årets höjdpunkt är här så klarar jag inte av de..... jag får damp.
Jag kan förklara exakt hur det känns idag.. Tänk att du ska iväg och umgås med någon, för varje steg du tar så känns det som om benen inte orkar bära dig. Du klarar knappt av att gå frammåt så ...röven är en jävla bra grej som gud fixade oss med!(Y)

..........jag gör extra mycket punkter när jag e sur, jaa:)


aaaah , har en snusk äckel fluga här inne också!!!
öjngövksnfvlibtgflveghnflvohiyngfloivbnlotjkbnvloidgnbliftghnbloingtvolighvrfgbhmnjfdolvtbnrfgnldtbgvfh lgovvvvvvvhtyosrithpofrngihnuergopintbrovintifrhygnbosfgtybh

så.. kändes lite bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!