Sommar å sol!


Idag har solen vart UNDERBAR! :o har legat och solat hela den men jag kom fram till förn nån timme sen att nästa gång de blir sol så måste  jag fan vända på mig,
har legat på rygg hela tiden x)
- Blir brunare och brunare på magen och allt medans ryggen e vit (Y) :D

Nu tänker jag klaga också.
Alla ahr fått svar på om de kommer in på gymnasiet eller inte förutom jag, förut så va det alla utom de som har sökt till bf men nu har de fått svar också verkar de som.. Men inte jag :o
Jag håller tummarna som faan att jag ska komma in, gör jag de så blir jag lycklig för min älskade Stina har kommit in nu och om jag gör det så får jag umgås med henne massa också, Det gillas stort!


En extremt gammal bild på mig och söt stina!<3


Kommentarer
Postat av: Tracy

sv: haha, aa kanske var därför ^^ Men allt bra annars då? :P

2011-07-08 @ 16:19:07 / URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: StinaLinneaOlsson

har du fått något svar än? ;oo

hoppas verkligen du kommer in gumman, då ska det gullas! ;)

söt bild oxå, hahaha puss ! <3

2011-07-09 @ 16:10:18 / URL: http://stiinaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!