Vad skulle jag göra utan er?

Ni skapade mig.
Utan er skulle jag inte vara den jag är idag.
- Jag tänker tillbaka på tiden som varit och ni har alltid funnits där,
de senaste året har inte varit de bästa och de senaste månaderna har varit de jobbigaste men ni har inte lämnat min sida en sekund.
Jag är otroligt glad att jag står er så pass nära som jag gör.

När jag var liten så blev jag arg på mig själv för att jag inte kunde förklara för er precis hur mycket ni betydde för mig och jag tyckte inte älska vad ett tillräckligt starkt ord för att kunna beskriva vad jag kände.
Nu vet jag att älska är ett otroligt starkt ord.

Rakt från hjärtat : Jag älskar er!

Mamma och pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!