Vi är alla människor.

Clara tackade ja till mensvärken men den ville hålla sig fast, visste fan inte om jag skulle skratta, gråta eller spy igår så jag fick ut och hoppade omkring men det gick inte över så jag gick in och tog en ipren och la mig i soffan igen och fortsatte att kolla terminator(Y)

Jag brukar jämt vakna runt 12 men idag vaknade jag kl 2 :o Inte så konstigt med tanke på att klockan ringde 8 och efter kunde jag inte somna om förns efter en timme typ.
Klev upp2 iallafall, åt och kollade film med pappa :)


Kommentarer
Postat av: Lotta Louise

Du är så jävla snygg! <333333

2011-07-14 @ 21:41:12
Postat av: emma

Den som är snygg är du!! :o<3<3

2011-07-15 @ 14:43:29 / URL: http://forskalle.blogg.se/
Postat av: borisjelic

hejj :D! Har en dagens fråga och en dagens blogg på min blogg och det skulle vara sjukt snällt av dig om du kunde vara med :D!

2011-07-15 @ 14:57:50 / URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!