Någon frivillig som vill mysa? :D

Inte för att klaga eller så men jag vill ha någon att mysa med, blev lite nervklen när jag var med stina, patrik, viktor och lisa.. patrik å stina låg och myste , även lisa och viktor gjorde desamma. Jag anser att de blir lite awkward moment :o

Men efter den negativa uppdateringen så kan vi dra slutsatsen att jag är jätte trött efter en dag där jag bara varit med folk, blivit lite dödad!! Elsa kom bakom mig och i världens chocktillstånd låg jag på golvet när cissi hoppade på mig:o haha, det är inte särskilt uppskattat när man kletar blå färg i människors ansikten?!?!





Kommentarer
Postat av: Idaaaa

jag ställer gärna upp och myser!! :D:D

2011-11-23 @ 14:19:33 / URL: http://littlemeinbigworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!