Cheesburgare!


Vi var på Donken och skulle handla idag, mamma, jag och viktor(min kusin) .. även skulle vi handla till pappa och syster -

mamma: 16 cheesburgare

han som jobbade på donken : 6 chees

vi: 16

han: SEXTON

mamma: ja

han: något mer?

jag: en liten cola

En tjej som också jobbade där bakom : 6?

han andra vi jobbade med: 16

hon där bak: SEXTON

*jag dog halft av skratt*

han: något mer?

jag: vi är inte dom enda som ska äta, det är fler (kände mig tjock om han inte visste det)

viktor: en stor cola

mamma: tihhihi en grön fanta

han: * skrattar fram "något mer" *

mamma: vad har ni mer för friterat än de dära *pekar på friterade lökringar*

han: chicken mcnuggets (å så räknade han upp massa mer knas)

mamma: då tar jag det!

han: *skrattar ännu mer*

mamma: och en kaffe

- Efter mycket om och men, samt massa skratt så fick vi allt vi beställde xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!