Dessa två dagar lite snabbt..

Jag skulle skriva igår, jag började faktiskt men Jocke var påväg hit så jag tänkte att jag skulle vänta med att skriva till efter men vi gick på ica å handlade pizza å grejer så de sluta med att vi tjocka, prata, umgicks och kolla tv<3
Igår kväll kunde jag inte heller bara slappna av och sätta mig vid datorn, blev för mkt för mig den kvällen, massa tjafs och jag fick va hönsmamma som sprang fram å tillbaka å höll koll på alla o.O
Efter mkt om och men så gick jag och la mig, kl halv 6 på morgonen ´vaknade jag av att de tjööt som faaan.
Trodde jag fått tinitus eller något men jag gick ut i korridoren och där stog Elsa så jag tyckte de va konstigt att båda fått tinitus så när jag vaknat lite smått så fatta jag att de va brandalarmet .. nå folk hade haft tråkigt och tyckte att dom skulle trycka igång de-.-

Idag har ja dock varit i skolan sen gick jag, stina och patrik ner på ljusdal där ja träffa lite folk<3 ..Gick och åt med rebecka gjorde jag sen såg jag gabriella som endå skulle gå upp på åsen så jag gick med henne så vi båda slapp gå själv:) Vi gick där m bra kondition;)..eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!