haba haba kannibali

Hulda Knasboll Tingstöm - Vissa dagar är värre än andra, som värsta är när jag ligger i sängen och saknar din närhet för det gör verkligen ont att inte ha dig här.
Även när dom dagarna inte är här så saknar jag dig, alla dagar går du genom mina tankar.. mej saknar dig!
Sist du var här så visste du att jag inte mådde bra men du kom endå och du hade inga förväntningar över att vi skulle hoppa omkring och springa runt och göra massa kul, du accepterade hur jag mådde och anpassade dig efter det. Jag älskar dig för att du är du, man har så otroligt kul bara av att få sitta och prata med dig, att få krama dig igen när något som måste hända för annars kommer inte detta gå bra:o
Behöver dig, Saknar dig och älskar dig.. alla stunder alla dar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!