Mina åsikter -

När vuxna människor sitter och klagar på hur folk ser ut så blir jag irriterad..
Är man född som svart, gul, vit , rosa.. what ever -
Vad spelar de för roll?
Skulle det komma en svart kille/tjej, jätte snäll och helt underbar på alla sätt så hade många inte vetat hur snäll hon eller han varit pga att dom anser att "negrer ät dumma i huvet".. medans en vit , alla hade accepterat honom och alla hade vetat hur snäll han vart.. Dra inte alla över samma kam.

Det finns otroligt många vita som är dumma i huvet men inte klagar ni på dom, skulle de stå två artiklar i en tidning, en om en vit som begått mord och en artikel om en mörkhyad som misshandlat en människa, Jag tror många inte ens hade brytt sig om mordet som begåtts utan bara reflekterat på att en "neger" har misshandlat en människa.

Jag blir galen på sådana saker, Jag vet underbara människor som är mörk, även idioter men jag vet underbara människor som är vit men många idioter.. Jag skiter i färgen, jag vill lära känna en människa innan jag dömmer dem och sen om jag väljer att jag inte tycker om en människar har inte med färgen att göra, de har med hur dom är som person och hur dom beter sig.
:)


Bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!