Underbar kväll!


Dagen igår började när vi var klaraoch redo att börja åka strax efter 8a, stack te ljusdal och handlade, var på massage och sådant!^^
- Vidare till bollnäs och handade lite mer och sen fortsätte vi till sandviken :D , träffade faster och mannen hennes ,mysigt:D blev massa tjafs mellan mig och faster dock, hatar när folk ska komma med onödiga kommentarer:o
Hon tyckte det var jätte kul men jag blev sur o.O ahja, älskar käringen endå ;D

Strax efter 5 stog jag och syster utanför göranson arena och väntade på att få komma in, tog över en timme men efter mkt om och men så fick vi komma in, underbara förband och 50cent var kuuung!:D
Det var massa idoter som buttades och grejade men det anser jag att det hör till;)

Dessa underbara förband gick vi se och på det var det två olika dj's :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!