Sjuk.

Stina har åkt hem till Loos nu:( stackarn fick feber under natten, jag vet att du läser detta förr eller senare Stina så.. Jag älskar dig, du är underbar på alla sätt och vis. Krya på dig<3

Iallafall så gick jag och Malcolm till skolan runt halv 11 tiden eller så på grund av att han skulle träffa syv..Han har ny bytt från HR till BF med mig å Stina:D haha jag har gått med han nästan hela mitt liv, utom när han flyttade till gbg men vilket fall kom han tillbaka och om allt går som de ska nu så kommer han få klara med mig i tre år till(a) MOHAHAH.

BTW, när malcolm gick dit så gick jag till skolsyster och kollade blod trycket, de såg bra ut men vi ska kolla nästa onsdag också eftersom jag varit yr sen onsdag-torsdag. MEN de finns alltid något ljust att hitta i även de mörkaste stunderna:D så POSITIV INSTÄLLNING GOTT FOLK;)


Nu ligger jag i soffan, dricker oboy och mår dåligt(Y) KUNG.. ELLER?


Kommentarer
Postat av: StinaLinneaOlsson

älskar dig mer! <3

2011-09-07 @ 22:39:45 / URL: http://stiinaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!