Hemma igen!

Hemma igen efter två nätter hos pojkvännen, har haft de jätte mysigt å träffa massa folk som ja inte sett på länge så de va as kul faktiskt!
På onsdagen tog ja m med mattias å presenterade honom för massa kompisar te mej å senare på kvällen lekte vi med fredrik^^ Gårdagen gick till att spendera några timmar på skolan vilket va väligt omtyckt av mig eftersom ja fick träffa massa saknade:* Tillåmä lärarna hade ju sakna mej;)
Efter några timmar där med massa kramar och mycket prat så gick ja hem till fisen igen för han låg sjuk i sängen så vi myste resterande av dagen typ, utom en timme runt tio då ja gick ut å prata med min fina vän Emma!
 
De va mina dagar snabbt och enkelt, kommer upp bilder sen när ja sitter vid min dator;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!