I wish you were here.

När jag plockade upp jul tomtarna idag så hann jag inte ens tänkta till. Ögonen fylldes med tårar.
De känns så jobbigt att veta att denna jul kommer firas utan dig. Hur långt jag än försöker pressa mig själv att minnas så kan jag inte komma fram till en enda jul då du inte varit inblandad på något sett.
Jag saknar dig så!

Julen kommer bli jobbig, de vet jag men som mamma sa, du är med oss.
Jag vet att du är med oss, du är alltid med mig men jag vill ha dig här. Jag vill få krama om dig och känna hur du trycker näsan mot min kind och pussar mig på kinden. 

De sista jag sa till dig va "Gud va söt du är" du skrattade och jag kunde inte sluta kolla på dina fina ljusa ögon, jag kramade om dig och pussa dig på din mjuka kind. Jag kommer inte ens ihåg om jag sa att jag älskade dig eller inte. Kom tillbaka så jag får säga de för de gör jag, Jag älskar dig mormor.. 





Kommentarer
Postat av: therese pue

Tack för tipset,ska lyssna på den nu :)
Kram! <3

Svar: Gör de! :)
Emma

2012-12-13 @ 07:50:35 / URL: http://nattstad.se/theresepue

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!