Tankar :

För mycket tunga.
För lite/inge tunga.
Saliv så man tror att man håller på att bli dränkt.
Dålig andedräkt.
Om de gapar så man tror dom ska svälja en ubåt.


Det finns så mycket som kan försökta ett hångel.
... jag och en kompis kom in i en diskusion om hångel för någon dag sedan och vi kom båda fram till att det är så fruktansvärt avtändande när någon är dålig på att hångla. Jag vet inte vad jag ska ta mig till vid sådana tillfällen o.O
Gash, de e fan inte svårt men det finns så många som gör fel på så många sätt :o

Jag kan ärligt säga att hur söt, underbar eller snygg någon är så vet inte jag vad jag ska göra om dom inte kan hångla, jag blir allmänt stel och nervös då :o D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!