Forever alone.. for the moment;)

1.Längd: ungefär 1,70 utan skor^^
2.Oskuld? nej
3.Skostorlek: 40-41
4.Sexuell läggning. Bisexuell, tycker om båda könen men känner med drag för pojkar endå ;*
5.Röker du? Nej inte längre!
6.Dricker du? Jag gjorde innan jag började med min medicin (:
7.Tar du droger? inte som jag vet om:o
8.Ålder du oftast förväxlas med: 17-18
9.Har tatueringar? inte just nu :/
10.Skaffa tatueringar? Självklart!, kanske inte så självklart för alla men jag vill ha^^
11.Har du några Piercingar? Förutom öronen så har jag naveln (:
13.Skaffa piercingar? skaffa fler*  Helt klart :D
14.Bästa vän? Jag har inte bara en
15.Relationsstatus: forever alone.. for the moment;)
16.Största tur: att jag har så många omkring mig som bryr sig om mig<3
17.Största otur: att jag ofta prata innan jag tänkt igenom saker och ting.
18.Favoritfilm: My sisters keeper(jag gör allt för min syster, på svenska) den kommer högt upp på listan.
19.Jag älskar: människor som kan prata, annars känns de så awkward :o
20.Någon du saknar: Det beror på stunden, jag saknar många men vissa stunder saknar jag vissa mer än andra:o
21.Bästa upplevelse: Jag tror inte jag haft min "bästa upplevelse" än, jag kommer tillbaka med det svaret nån gång;P
22.Ett faktum om din personlighet: Jag pratar mycket, kanske inte just de första tio minuterna men sen kör jag, har ni otur så kör ja på en gång;)
23.Vad jag hatar mest om mig själv: Att jag pratar före jag tänker och att jag har så lätt att lita på folk + att jag är så ärlig och öppen av mig, det är inte alltid så bra :o
24.Vad jag älskar mest om mig själv:
25.Vad jag vill bli när jag blir äldre: Fotograf, tatuerare, personligassistent, barnflicka.. jag har många idéer på g ;)
26.Min relation med mitt/mina syskon: Jag har bra kontakt med två as mina syskon som båda är mina systrar men sen har jag tre bröder men dock har ja bara kontakt med två av dom så ja brukar skriva med dom ibland :)
27.Min relation med mina föräldrar: Jag kan ärligt säga att den blir bättre för varje år som går<3
28.Bästa datum: 1 maj 1995, för då började mitt liv!
29.helst ha som husdjur? jag har katt, hund och kanin just nu men jag vill ha en råtta eller två:o annars blir de bara fortsätta med katt å hund^^
30.En beskrivning av flickan / pojken Jag gillar: varför sätta ord på hur folk är när man kan uppleva dom iställe? ;)
31.En beskrivning av den person jag ogillar mest: jag har ingen som jag "ogillar mest" jag tycker aningen om nån eller inte xD
32.En anledning till att jag har ljugit för en vän: för jag pratar ofta innan jag tänker och med de menar jag inte att jag ljuger ofta utan jag hinner ibland inte hejda vad jag säger så ibland förstår jag inte ens varför jag säger saker och ting.
33.Vad mitt sista textmeddelande säger: de va ju ett långt sms, inte orkar ja skriva in de haha
34.Vilka ord upprörd mig mest: cp!!
35.Vilka ord får mig att känna mig lycklig : från rätt person kan de räcka med ett hej så är min dag gjorde ;)
36.Där jag skulle vilja leva. I Norge faktiskt^^
37.En av mina osäkerheter: min kropp.
38.Mitt barndoms yrkesval. delfinskötare höhö ;D
39.Min favoritglass. dum fråga, jag tycker om många glassar xD
40.Vem jag önskar att jag kunde vara. jag skulle vilja få vara megan fox för en dag eller två (a)
41.Där jag vill vara just nu. Här men det var en annan fråga vem jag vill ha här just nu ;)
42.Det sista jag åt. youghurt och flinger
43.Sexigaste personen jag vet Christofer Drew, Megan Fox, Johnny Depp och Cam Gigandet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!