Gör elevhemmet osäkert;)

Det blev en natt hos Pernilla igår men vi kom fram till att idag skulle vi åka tillbaka hit till elevhemmet och chilla, blev en rolig kväll! :D
Sandra kom hit och umgick och amanda kom också en sväng, sandra dansade hela kvällen och när hon gick tog jag över.. fan vad jag dansade där ett tag haha men jag kunde inte få med mina kära vänner i svängarna, tor och pernilla va inte så mycket för att dansa men pillan hade väl några stunder då hon porrade till sig också ;)

Polisen kom och diskuterade med oss också och mums vad polismannen va snygg (a) baloo, en av våran älskade joure kom till oss och hade fått för sig att vi druckit så idag gjorde jag mitt första alkoholtest/blåstest haha jag blev fan nervös xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!