Mina gofisar,

Tänkte presentera de tre i våran familj som är lite extra hårig;)

Nikita- våran 4a åriga vovve, världens sötaste enögda hund!
Hon är väl bra underbar att ha, är du ledsen så kommer hon å gosar eller bara lägger huvet på knä och kollar på mig.
Och har man tråkigt så är de bara att gå ut och leka med henne, hon är så jävla knäpp så man måste ju skratta^^
 
 
Gumman- min lilla kirre som är med överallt, haha de spelar ingen roll vad man gör så ska hon endå vara med, jag tror hon är nångång runt två år i mitten/slutet av november nån gång, hon e jävligt pratglad måste jag erkänna, men väldens finaste å mysigaste!


Sockervadd - min kanin, han har jag haft i 5år, jag fick honom efter att pip(kanadagåsungen som ja, julia å jossan hitta) dog!
Han är världens lilla tjockis^^ de finns inge bättre än att lyfta upp honom, porra ner näsan  i pälsen å bara mysa<3


Älskar alla mina fisar!

Kommentarer
Postat av: R O N J A ♥

sv: jag använder min canon eos 1100d :)

2012-06-20 @ 20:45:01 / URL: http://ronjasundbeerg.blogg.se
Postat av: Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

- Tack snälla, hon är helt underbar min fina dotter.
Några planer inför midsommar?:)

2012-06-21 @ 08:36:52 / URL: http://awahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!