Ont i halsen å jävlig,

Efter att ha umgåts med hela familjen igår, och grillat med dem å kusinen så gick mamma och jag ut å gick senare på kvällen men efter de så kollar jag å pappa på fotboll(tyskland-grekland),
- Idag är ja dock inte på topp, syster är sjuk och ja tror hon har smitta mej för ja kan knappt svälja för jag har så ont i halsen o.O
Tur att jag tycker om att vara hes iallafall, haha inte för att de e kul att ha ont i halsen överhuvetaget utan för ja tycker man låter så rolig :')
 

- Tänkte visa nya profilbilen jag har på fb också,
jag brukar sällan bli nöjd mä bilder på bara ansiktet liksom men jag tyckte verkligen om denna^^

Kommentarer
Postat av: Linnéa Ottosson

Skit gullig header, å fin blogg! Kolla in på min blogg så har du svaret om ringarna, kram!

2012-06-23 @ 15:21:09 / URL: http://linneastyle.blo.gg
Postat av: Matilda

Vad fint du sminkar dig :)

2012-06-26 @ 02:28:17 / URL: http://matwik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!