Sometimes it hurts more to smile in front of everyone, then to cry all alone.

Vissa dagar vill jag gråta men andra dagar orkar jag bara skratta, jag förstår inte vart allt gick snett.
 
- När började folk få alkoholproblem innan dom ens fyllt 20? ,När jag var liten trodde jag att det bara var gamla gubbar som hade alkoholproblem.
- När börjar misshandel innom familjer och förhållanden uppstå? , Detta har pågått länge men de blir mer och mer vanligt, både gällande misshandel och alkoholproblem.
 
Det spelar ingen roll vart du vänder dig, överallt är de människor som får hjälp av bup och/eller  soc. Jag kan inte svara på om de fanns lika mycket problem förr eller om man inte törsa prata om det bara. Vilket fall så är det sjukt hur världens ser ut nu för tiden..
Jag är en av väldigt många som går till bup, jag har problem med panikångest och depression men de e många som går dit och ber om hjälp för betydligt värre saker, och jag har kommit på att de är inget fel på livet, det är fel på personerna i det. Vissa idioter är allt bra jävla dum i huvet.
 
  •  "Vi är för unga för att må såhär dåligt,"

Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

sv; Självklart, man ska ju dela med sig till sina bröder sägs det ;) haha! allt bra ?

2012-06-26 @ 13:39:46 / URL: http://ssuussaannaa.blogg.se
Postat av: Hanna

Du har så rätt i det du skriver Emma. Det är så hemskt att världen är så här..
<3

2012-06-26 @ 23:28:12 / URL: http://jonssonhaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!