Möte på skolan om min skolgång,

Hade möte idag på skolan med min mentor, rektorn och två till.. jag fick tre alternativ :

  1. Gå klart som vanligt med gymnasie examen och då få väldigt dåliga betyg.
  2. Gå om ettan.
  3. eller de jag valde att jag ska försöka fixa allt jag ligger efter i och fortsätta gå med klassen och grejer men när vi tagit studenten och är klar i skolan så kommer jag tillbaka på hösten och gör klart de sista kurserna.

Jag tänker verkligen INTE gå om, då känns det bara som jag börjar om och de orkar jag inte,
jag vill bara fortsätta och bli klar. Jag gör hellre så som det blev bestämt så att jag får gå ut med min
älskade klass istället! :)

- Jag har även fått lagt engelskan och idrotten åt sidan så att när min klass har dom lektionerna så får jag håltimme, dom kurserna ska jag istället göra senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!