Träffa folk och må bra<3

Igår efter mötet på skolan så gick jag på elevhemmet och åt, därefter fick ja te skolan å kramades med mina fina vänner i klassen och berättade att jag inte ska gå med dom nå mer:( Efter de kom sofie till skolan så vi umgicks hela dagen nästan och de va riktigt kul, går inte att vara något annat än glad med henne, underbar är hon!
Vi tog å umgicks med viktor, tysken och janne också å de va väldigt omtyckt av mig för dom e ju så jäävla rolig, fisarna mina!

Fick träffa mina älskade grannar cissi å elsa också en snabbis men vi kom fram till att vi ska umgås snart så ja blev happyface:D

Kommentarer
Postat av: Emma

Super fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

2012-05-31 @ 17:10:44 / URL: http://emmawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!