Ulrik Munther,

Just nu sitter jag och smsar med Lotta om hudikkalaset som är i sommar för hon fråga om ja skulle ha en eller tvådagars biljett men jag vet verkligen inte:o De enda jag vet är att jag MÅSTE vara där dag två för då kommer Ulrik Munther å dom som känner mig vet att jag e lite små kär i han;)
Tror fan ja ska fria :o

haha näe men seriöst, här hemma har ja en stor affisch på han å på elevhemmet har jag en liten :3 jag e inte en sånhära tjej som har massa affisch på artister som jag tycker om men ulrik munter är ju sååå fin så han måste ju få pryda min vägg (a)


Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Fin blogg! Ha en jätte fin onsdag! :)

2012-05-16 @ 07:14:37 / URL: http://onlybeautiful.blogg.se/
Postat av: jennu

sv: hihi jaa visst är dom :D vill att dessa 9 veckor ska gå suuuper snabbt nu, så att jag får hem dom :D<3

2012-05-16 @ 19:35:43 / URL: http://anderssonjennu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!