Du ♥ Mej,

höhöhö blev lite fail imorse, mattias skulle med halv 8 bussen men han e ju inte den mest morgon pigga människan och mammas klocka hade inte ringt så de sluta med att mamma vakna nån minut innan halv och då va fortfarande varken jag eller mattias vaken så han är fortfarande kvar och jag klagar inte(a) Jag hoppas nästan att han missar bussen imorgon också ;)

Vi skulle iallafall gå ut och hämta posten men jag vägrar för nikita skällde som fan å mamma hörde nått gå där ute så ja törs ju fan inte gå, ja tänker inte bli våldtagen och uppäten av en älg, varg, björn, igelkott ah you name it.. Jag vill inte:(


Kommentarer
Postat av: LINNPLINN

Vilka go'a bilder på er fina! :D ♥

Svar: åååh tack söt! Du är fin! :D
Emma

2012-11-13 @ 00:58:03 / URL: http://kufisk.blogg.se
Postat av: LINNPLINN

SV: Varsågod. :):):) Vi är alla fina! :D

2012-11-13 @ 20:48:03 / URL: http://kufisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!