I was praying that you and me might end up together.

Jag blev så nervklen, min mensmage skrek efter choklad och jag hade inget så jag satte mej i mammas knä å klaga. Det slutade iallafall med att pappa gav bort sin påse med polly till mig(a)
- Dock fick jag dela med mig av dom till Mattias eftersom han inte åkte med bussen, jag klagar iallafall inte;)

Imorgon måste jag till ljusdal också, jag vill verkligen inte men jag vill heller inte vara hemma själv så de får bli som de blir. Vi hoppas på de bästa! Jag ska ju vilket all dit på tisdag också för då har jag tid på bup. :)


Kommentarer
Postat av: LINN - KAMPEN MOT KILONA

Jag saknar inte alls min A när jag ser denna bild. Nej inte alls 8( haha.
Puss till er finisar ♥

Svar: hahah ååh, ja jag saknar min fis jag åh när jag ser denna bilden:o Du får knäppa pusskort med din älskling så när du känner extra mycket saknad så får du kolla på de! :D
Emma

2012-11-24 @ 00:46:21 / URL: http://dekoration.blogg.se
Postat av: LINN - KAMPEN MOT KILONA

SV: Hihi det är ju förståeligt, fina du (och fina ni). :*
Jag har säkert någon bild, någonstans - eller inte, men massor av filmer och andra kuliga bilder som jag brukar gå igenom. ♥

Svar: Alltid kul med bilder/filmer och annat man kan kolla igenom! :D
Emma

2012-11-28 @ 13:16:54 / URL: http://dekoration.blogg.se
Postat av: LINN - KAMPEN MOT KILONA

SV: Haha jaa, man får sig ett gott skratt ju. ♥ Skulle behöva kika igenom lite från i somras nu... Kan varken finna sömn eller ro :(

2012-11-30 @ 04:33:45 / URL: http://dekoration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!