Jag behöver säga hejdå.

Godmorgon eller nått, vaknade för en liten stund sen och har fortfarande en snarkande pojkvän bakom mig. Han ska få sova en liiiten stund till sen ska ja pussa på han ^^
Klockan 5 tar han bussen hem mot ljusdal, saknar honom redan efterom ja inte vet när vi ses nästa gång. Han passade på att komma hit denna helg eftersom det är begravning nästa men så fort allt har lugnat ner sig så ska jag försöka ta mig ner till han!

- Jag har aldrig varit på begravning och hoppades på att jag skulle slippa det men de blev ju
som det blev, mamma pratade även med mig om att jag inte behövde gå om jag inte ville men jag tycker inte att de är något val för mig.
Jag vill säga hejdå, jag behöver säga hejdå.


Kommentarer
Postat av: Therese Björkman

Kolla gärna in mitt senaste modecollage :) annars , ha en bra kväll kram

2012-11-18 @ 18:16:51 / URL: http://theresebjorkmans.blogg.se/
Postat av: LINN - KAMPEN MOT KILONA

Åh, hjärtat, det är så svårt med begravningar. Själv har jag varit på två - gammelfarmors och morfars. Morfars var den svårare att ta sig igenom, ett jävla helvete rent ut.
Men samtidigt så blir man stärkt av "upplevelsen" och kan förhoppningsvis gå vidare i livet trots den djupa, enorma sorgen.

Svar: Ja men precis, beklagar även sorgen för dig!Jag hoppas verkligen att både du och jag och många andra slipper att behöva gå på begravningar på väldigt länge, så jävla jobbigt!
Emma

2012-11-24 @ 00:22:27 / URL: http://dekoration.blogg.se
Postat av: LINN - KAMPEN MOT KILONA

SV: Tack. Jag beklagar din och din familjs sorg, hjärtat. Ja det hoppas jag också ♥

Svar: Tack! Massa kramar till dig!<3<3
Emma

2012-11-28 @ 13:18:33 / URL: http://dekoration.blogg.se
Postat av: LINN - KAMPEN MOT KILONA

SV: Kram, hjärtat ♥♥♥

Svar: KRAMAR TILL DIG UNDERBARA KVINNA!!! <3
Emma

2012-11-30 @ 04:32:51 / URL: http://dekoration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!