You make me happy,

Jag känner att mina inlägg har blivit väldigt deppiga så nu skriver jag om något(någon) som gör mig glad.


Mattias Lundén,
Min fina, goa, knäppa, snygga, dumma, roliga pojk♥

Jag kan fortfarande inte förstå hur jag kunde få en sån underbar människa in i mitt liv och att han sen skulle bli min de trodde jag inte men så vart det och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt.

-Han accepterar mig för den jag är och torkar mina tårar när jag gråter.
- Han pratar i sömnen mycket(ibland går han också).
- Han står jämt å smådansar.
-Han sitter ofta och sjunger tyst för sig själv.
-Han kysser mig alltid godnatt när han är här.
-När han skrattar så kommer inte så mycket ljud, han guppar mest.

Hahha ååh jag blir så glad när jag tänker på honom, han e ju så jävla charmig av sig och min familj älskar honom och de är ett STORT plus för mig, de är nästan ett måste eftersom jag och min familj står varandra så pass nära som vi faktiskt gör.







Kommentarer
Postat av: Dodi

Dy ä så jävla underbar älskling å du gör mä så gla! Älskar dä!<3

Svar: dydydy!!!<3<3<3
Emma

2012-11-01 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!