Friends, you wouldn't be the one you are today without them.

Jag måste faktiskt säga att min sommar har varit jävligt bra om man kollar på helheten!
Pga min ångest så trodde ja inte att den skulle bli så bra som den faktiskt blev men jag klarade av mer än förväntat, till och med så klarade jag av att dricka på cabaré cupen!:D awesome, den helgen va också bra jävla kung om man borträknar att en viss person inte kan bete sig som folk men vi tycker om han endå ;)
Började även umgås med världens finaste pojke som nu även är min pojke, bara min!♥
 
Iallafall så måste jag komma till saken, en person som har betytt mycket för mig genom mitt liv men som jag tappade kontakten med under 2010 är Hanna. Denna sommar fick vi dock upp kontakten mer och mer, hon är lika undersom som hon alltid har varit och jag ville bara förklara hur glad jag är att hon har kommit in i mitt liv igen. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan den bruden.♥


~Gammal bild på mej och hanna, älskar bliden och älskar den tokan!~

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Emma vad underbar du är! Jag är så jäkla glad att vi fick tillbaka kontakten denna sommar. Jag kunna inte önska mig något annat. Dom här åren har varit jobbig utan min bästa tjej. Det känns inte rätt att jag inte var vid din sida under din jobbiga tid med din ångest.. Men det är det slut med nu! Med det vill jag ha sagt att jag alltid finns för dig & jag älskar dig! <3
No matter what baby,

Svar: Det kändes verkligen inte rätt att de inte var vi två längre, du e så fin och go vännen och du är så jävla bra.. Precis som du är! Vi ska skapa många nya minnen tillsammans:*<3!
Emma

2012-10-08 @ 15:01:20 / URL: http://jonssonhaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!