¨There is no key to happiness, the door is always open.

Frågestunden kommer hålla på tills på fredag så kör på bara! Ni får ställa frågor anonymt också om de e så.

Nu har iallafall jag städa klart rummet, de behövdes verkligen hahhah. Tro mig, jag skojjar inte när jag säger att de behövdes!
Ligger iallafall i sängen nu och kollar på The mentalist och myser med min Hello kitty filt runt mig (a) Imorgon ska mamma och pappa till ljusdal, dom ville ha med mig också men mitt psyke e inte som de ska just nu.
Mamma har dock lovat att köpa hem nya rit pennor för mina har blivit använda så pass mycket att dom e för kort för att ja ska kunna rita som folk.. hahah;)

Kommentarer
Postat av: jenniferg

Lägg ut bilder på ditt rum apa! <33333

Svar: Jag gör de senare ikv eller imorgon hjärtat!<333
Emma

2012-10-18 @ 20:54:01 / URL: http://barnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!