Våga vara barnslig,

Mamma och jag pratade om en grej här om dagen.. När men e liten äre mycket gulligull, barbiedockor, hellokitty och my little pony.
Mycket sånt blir de för flickor när dom är små men sen när man blir några år äldre så blir man så rädd för vad folk ska tycka och tänka och man är rädd för att framstå som barnslig men sen när man blir några år äldre, då jävla kommer alla bansligheterna fram igen som man inte törsa visa inför sina kompisar när man va yngre
.
Likadant tror jag också de e med pojkar också men jag som e tjej märker ju inte av de på samma sätt men om man e i närheten av pojkar som går i mellanstadiet, dom kan många gånger komma med kaxiga och dryga kommentarer för att försöka framstå som "tuff".

Nu säger jag inte att de är eller var så för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!