Kan jag också få vara med?!

Just nu är de bara jag och pappa hemma. Mamma och syster e neråt skåne nånstans på landsbygdsriksdagen, som räcker hela helgen.vi ska dock inte ha huset för oss själva eftersom pojken min kommer imorgon:D Ja längtar som en tok! Han gör mig så glad. Han får mig att skratta när jag inte ens orkar le♥
 
- Idag har jag iallafall tvättat och plockat ihop lite, måste ju vara duktig ibland;) .. dock har ja gjort detta med både rinnande näsa och ögon, har nyst sjuttioelva gånger idag. MINST,
låter som en efterbliven kanin eller nått åt de hållet iallafall och de enda jag vill göra är att krypa ner i ett fågelbo och sova typ ;o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!