Du har mitt hjärta i din hand.

Efter att ha haft hjärtat här i nästan en vecka så åkte han imorse, han ska till göteborg imorgon för att gå på dop till sin brorsdotter! Jag hoppas han får det jättekul där nere!
-Vi har haft det jättemysigt under påskhelgen, allt gick mycket bättre än jag trodde. Jag drack lite och umgicks med folk jag tycker om men det bästa av allt var att varje natt fick jag krypa ner brevid min Mattias, det finns inga ord som räcker till för att jag ska kunna beskriva hur mycket han betyder. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: elinn

naw, gullig bild! :D

eller hur, hon är grym :D haha

Svar: aaw, tack!:Dja verkligen hahah!
Emma

2013-04-03 @ 15:44:16 / URL: http://nattstad.se/elinnjl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!