Kärleken förde oss samman,

Det har varit underbart väder idag, så jävla varmt och skönt. Mattias och jag gick ut och gungade lite förut idag och sen satt vi bara ute på trappen och pratade innan vi gick upp igen. Jag somnade ganska fort efter att vi hade kommit in och sen när jag vaknade så gjorde Mattias iordning mat åt oss!   Bra karl jag har!;) 

Mattias sitter iallafall i sin egna lilla värld och småsjunger - Dessa stunder tar jag verkligen vara på. Han sitter där helt omedveten om hur vacker han är. Hans ögon, hans läppar, hans personlighet. Jag är så kär.

Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

sv: Tack så mycket! ;) Jag vet inte riktigt, väääldigt länge tog det, höll på med den i en evighet kändes det som, haha. Kanske 20 timmar totalt? Jag vet verkligen inte, jag är en sån som sitter och ritar en halvtimme i taget och ibland med många dagars mellanrum. Så det tar ett bra tag! ;) Kram!

Svar: När slutresultatet blir så otroligt bra så är det värt varenda minut i mina ögon, jag hoppas verkligen att jag kan bli lika duktig som du en dag! Jag får inte nog av din blogg, sen första gången jag såg den har jag följt dig å det är över ett år nu. Jag älskar alla dina bilder och alla dina teckningar, du är så jävla duktig å så jävla fin! :D jag får så mycket inspiration från dig! Kramar
Emma

2013-08-05 @ 22:39:30 / URL: http://emmasartwork.blogg.se
Postat av: Emmas Artwork

sv: Guu, att du skriver detta betyder jättemycket! Blir så otroligt glad! :D Kramar!

Svar: Va roligt att jag kan glädja dig bara av att vara ärlig! Keep it up girl!;) :D
Emma

2013-08-06 @ 15:42:49 / URL: http://emmasartwork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!