Första advent,

Vaknade imorse och fick höra att Paul Walker hade dött, usch.. Jag hatar döden, det spelar ingen roll om jag känner människan eller inte, Jag blir alltid berörd och tycker att det är så hemsk. R.I.P. 

- Jag är hemma i Ljusdal igen med min andra familj iallafall❤  Med tacos i magen så ligger jag nu i sängen och äter kakor haha, jag ska försöka att inte äta så mycket gotta men jag tänker inte avstå helt..
Efter nyår då blir det andra bullar, jag ska börja gå på gym med Johanna(och kanske Mattias). Hon ska få pusha mig så att jag verkligen kommer igång. Hon är en sån inspirationskälla för mig, Johanna har tidigare varit överviktig men hon tog tag i sin vikt och har nu gått ner kring 50kg. Man blir så inspirerad och stolt!❤
Hoppas att alla har en mysig första advent och att ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!