Julen är snart här,

Strax efter ett gick jag till skolan och därefter hämtade mamma mig, vi åkte omkring och inhandla de sista julklapparna så nu är jag jag helt klar med de flesta.  Tre klappar till ska inhandlas men just dom fixar jag närmare jul. :)  

Mellan allt rännande i affärer så bjöd mamma på kebabsallad, hon är bra söt min mamma och på fredag så kommer hon hit igen men då tar hon Lizmari med sig.  
Lizmari och Jessica ska julhandla då på fredagen så när dom är klara så följer jag och förmodligen Mattias med dom hem till Ramsjö.  Jag ska hjälpa mamma att julstäda och pynta plus att jag ska umgås med min kära fader och hjälpa honom ute. Det ska bli jättemysigt faktiskt och snart är julen här! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!