Julhandel,

Mitt på dagen så hämtade mamma mig, vi begav oss mot hudik några timmar i förväg så att vi skulle kunna julhandla lite innan jag måsta till tandläkaren.   Vi började med donken direkt när vi kom ner, för att ladda om batterierna! ;) - Efter maten så stack vi iväg och inhandla lite julklappar så nu är några fler färdiga och inslagna, känns riktigt bra! :)    

När vi kom tillbaka till ljusdal så tog vi det lugnt fram till klockan sju, då stack vi iväg på teater.
Jessica skulle vara med i en teater så både jag, mamma och mitt älskade hjärta stack iväg och kollade på den. Riktigt roligt var det, speciellt med tanke på att man inte går på teater så ofta, inte jag iallafall!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!