Kalla dagar, varma kyssar.

Ni har fått två bildbombar idag, första är från julbaket igår och den andra är från julmarknaden idag..
Jag, Mattias och mina fina systrar bakade både pepparkakor och lussekatter igår, självklart så kollade vi på idol och myste också!   Vi tog en dubbeldejt med sängen ganska omgående efter att vi hade kommit hem med tanke på att vi skulle åka in på byn ganska tidigt idag.

- Jag, Mattias och Jessica vandrade omkring på byn och kolla runt, knäppte kort och umgicks, det var jättetrevligt men vi vart så trötta att vi gick till Liza och vilade fram till tre ungefär.   Med mat i magen så stack vi och kollade/lyssnade på julkonserten som var i kyrkan, riktigt duktiga var dom!
Kalla dagar, varma kyssar. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild :D

Svar: Ååh men tack!:D
Emma

2013-12-09 @ 09:22:52 / URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!